picture-583-1354629691.jpg

Breitbart Fooled By Satircal Website, Falsely Reports Krugman Bankruptcy

Note: Filling in for Sam Seder in this clip is Majority Report producer Matt Binder.

Breitbart.com editor-at-large Larry O'Connor posted a big scoop today when he reported that economist Paul Krugman has filed for bankruptcy. Except, that's not true. The story was originally from satirical news website The Daily Currant, a site that previously duped the Washington Post which Breitbart hit WaPo for...

This clip from the Majority Report, live M-F at 12 noon EST and via daily podcast at http://Majority.FM

Subscribe to us on YouTube: http://youtube.com/user/SamSeder

From:
SamSeder
Views:
125
13
ratings
Time:
07:17
More in
News & Politics
origin Blog: 
origin Author: 
Comments Count: 
0
Showing 0 comments